Seria ATLAS COPCO LE i LT

Aluminiowe sprężarki tłokowe wysokociśnieniowe ATLAS COPCO LT

LE: Jednostopniowa sprężarka tłokowa o maksymalnym ciśnieniu 10 bar (145 psi).

LT: Dwustopniowa sprężarka tłokowa o maksymalnym ciśnieniu 15, 20 i 30 bar (218, 290 i 435 psi).

Aby, dowiedzieć się więcej na temat tego produktu lub zapytać o specjalny rabat. Skorzystaj z poniższego przycisku.

Smarowane olejem sprężarki tłokowe z aluminium (10 bar / 145 psi)

Sprężarka LE firmy Atlas Copco to wysokowydajne rozwiązanie do dostarczania powietrza przemysłowego. Urządzenie o ciśnieniu 10 bar wytwarza wysokiej jakości powietrze przy najniższych temperaturach roboczych w branży i przy minimalnym przenoszeniu oleju.

W jednostopniowych sprężarkach tłokowych ze smarowaniem olejowym przefiltrowane powietrze przepływa przez zawór wlotowy do obu cylindrów. Ruch tłoka do przodu odbywa się za pomocą korbowodu połączonego z wałem korbowym w układzie symetrycznym. Maksymalne ciśnienie robocze wynosi 10 bar (145 psi), natomiast wydatek przepływu od 3,4 do 31,7 l/s przy 50 Hz lub od 8,3 do 79,8 cfm przy 60 Hz. Powietrze sprężone w cylindrach wydostaje się przez zawór wylotowy, gdy ciśnienie osiągnie 10 bar (145 psi).

  • Niskie koszty eksploatacji
    Sprężarki tłokowe LE charakteryzują się niskimi kosztami eksploatacji i są zbudowane na bazie bardzo wytrzymałych podzespołów, które zwiększają wydajność.
  • Niskie zużycie energii
    To zaleta bezpośredniego przeniesienia napędu. System start-stop jeszcze bardziej obniża koszty eksploatacji.
  • Łatwa obsługa.
    Wszystkie podzespoły i punkty serwisowe są łatwo dostępne.
  • Trwała konstrukcja
    Technologia aluminiowa zmniejsza ilość kondensatu i minimalizuje przenoszenie oleju. To oznacza większą trwałość oleju, wyższą niezawodność i niższe koszty obsługi.
  • Elastyczność
    Zaprojektowane z myślą o potrzebach wszystkich aplikacji.

Najwyższa niezawodność
– Unikalna, solidna konstrukcja i wysokiej jakości materiały zapewniają wydłużoną żywotność produktu.
– Wentylator zaprojektowany dla optymalnego chłodzenia przepływu powietrza równoważy również sprężarkę mniejsze wibracje.

Niskie koszty eksploatacji
– Zastosowanie bardzo trwałych komponentów dla lepszej wydajności.
– System start-stop zamiast load-unload.

Łatwa konserwacja – Wszystkie komponenty i punkty serwisowe są łatwo dostępne.

Kompaktowość to jej wielka zaleta –  Blok sprężarki LE/LT jest bezpośrednio połączony z silnikiem i jest zbudowany z lekkich materiałów. Zapewnia to doskonałe chłodzenie i płynną integrację w małych przestrzeniach.

Podobne wpisy

Zapraszamy do współpracy

    Dodaj zdjęcie tabliczki znamionowej urządzenia.

    Akceptuję politykę prywatności i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zapytania

    Zgadzam się na otrzymywanie informacji o promocjach, nowych produktach i materiałów marketingowych zgodnie z polityką prywatności